siezma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bir ağrı hisettim nede bir zorluk tek şişiyorsun oda 1 hafta devlette oldum iyi diyebilirim asla korkma diş çektirmek daha ağrılı olurdu eminim hiç büyütülecek bişisi yok
Korkumu yendim hocam bir nevi. Görüşme sağlayıp gün alacağım. Özel de yaptıracağım ben.