babil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amcanızın tavrı anlaşmak mı anlaşmamak mı?. Geçmiş dediğiniz kaç yıldır? ve amcanızın, babanızla bir anlaşması var mı? Belki vardır ondan topluyordur. Dava falan uzun yıllar sürer, 30 yıl süren dava var. Amcanızla anlaşsaydınız kendiniz aranızda daha rahat çözerdiniz, düşmanınız değildir sonuçta babanızın kardeşi.

Amcanın dediği söyle bu sene bitsin gelin ayarlayalım. Babamın dediği söyle dediği amcanın borcu var babam amcama sen topla al borcunu öde bana her sene 1ton verirsin ama onuda vermedi hiç bir sene