WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki orada kalmayi nasil basariyorlar ?
5 yıl içerisinde Greencard çıkmasını bekleyenler oluyor, eğer üniversite bitene kadar çıkmazsa bile iş bulup kalıyorlar yine. İş bulamazsanız bu iki yöntem dışında göstermelik olarak tekrar göstermelik dil okuluna veya üniversite ye girebiliyorsun. Fakat orada kalmanın daha birçok yolu var, sadece orada olman yeterli.
Avrupa ülkelerinde ise 5yıl boyunca ülkelerinde kalan herkese vatandaşlık veriyorlar, örnek; Hollanda