Ülkede iyi yönetilmedi covid süreci. Ülkeye turist geldi hepsi maskesiz dolaşıyor, herşey aşı olmakla bitmiyor. Daha sonra bakanlar suçu halka atıyor.
Sen tedbiri al, Halk olarak dikkat edilir-di. Aşı karşıtı insan çok evet o iğnenin içinde ne olduğu belli değil. Televizyon ekranlarında vurulan insanlara ne kadar güveniyorsunuz?
Bu yapılan aşılar insan vücudunda farklı etkiler göstermeyeceği ne malum?
Ben belki virüs oluşumdur ya da geçirmişimdir, şu zamana kadar test dahi yaptırmadım.
Umarım herşey gönlünüzce olur.👍