Merhaba arkadaşlar herkese günaydın
Dün akşamdan itibaren giriş yapamıyorum hesabıma hesap duruyor görebiliyorum fakat giriş yap dediğimde yapmıyor öylece ekranda kalıyor şifremi değiştirdim yine de giriş yapamıyorum bu sorunu nasıl düzeltebilirim bi bilginiz var mı ?
Teşekkürler