Selamlar.
Havale ile yükleme kısmında çıkan bankalardan x bankasını seçsek verilen ibane y bankasından gönderim sağlasak sorunsuz geçer mi?
/ hesap sahipleri aynı
oluyor ben arada ziraatten paparaya paparadan ziraate atiyorum kesinti falanda olmuyor