Bugün freelancer sitelerinde gezerken bir ilan gördüm ilan sahibi arkadaş 150 TL ye Web site yapacağını iddia ediyor ve bunu dilediğiniz tasarım veya tema ile yaparım diye de belirtiyor. Tema satışı yapılan sitelerde ortalama tema fiyatlarının $60 bandında olduğunu düşünürsek sanırım arkadaş çok yardımsever üstünü cebinden karşılıyor. Yazık değil mi emeklerinize fazladan bir kaç iş almak için böyle fiyatlar vermek etik mi Allah aşkına