Konu
Gece gece evi yakıyordum az kalsın..
27-07-2021, 08:47:35
#17
ipekBilisim
Çok geçmiş olsun.
mikrodalga fırınlar o kadar tehlikeli ki inanamazsınız. Ben korkudan tamirlerini bile yapmıyorum. Bence kullanmayın. Gereksiz bana göre.