Konu
Gece gece evi yakıyordum az kalsın..
27-07-2021, 07:07:23
#13
Ucube
geçmiş olsun hocam ben koyuyorum gidiyorum uyarı verince tamamlandı diye gidip alıyorum bir daha yapmam ders oldu.
tekrardan geçmiş olsun.