Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım dil okulu vasıtasıyla gidip çok basit bir üniversite ye girebiliyorsun. Abd de çoğu Türk bu yöntemi kullanıyor. Ayrıca suriye,afgan olayları patlayalı normal olan tüm ülkeler her yıl giderek iltica oranını düşürmekte
Hocam peki orada kalmayi nasil basariyorlar ?