ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 iyiymiş 99 liraya satanlarda var .
İyi ki görmemişim
gokhanavci01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahtan beri 10dan fazla projeye 20k üzeri teklif verdim. 1 tane geri dönüş yok. Piyasa mı durgun? Millettemi para yok? Yoksa ölücüler mi topluyor bu müşterileri anlamıyorum.
Emin ol ölücülere gitmiştir.
AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gözler 49 TL gördü. 250 iyiymiş yine
Bedava olsaymış .
ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdikleri hizmet tam olarak ne acaba. Blogger veya .wordpress uzantılı siteler mi kuruyorlar?
Html siteleri gagalıyorlar
Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer hazır scriptleri düzenlemek ise sürümden kazanmak için 250₺ fena değil.
30₺ ye neler neler satıldı forumlarda.
Ölücüler çok

Alo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün piyasayı öldürdüler hocam , oto çekici firmam var mazot olmuş 7.40₺ lastiğin tanesi 1000₺ , şehir içi araç çekimi 120₺ , 30 ₺ ye araç çeken var
Ülkenin hali kötü vallah..
SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest piyasa ne yazık ki, her malın/hizmetin bir alıcısı var.
Serbest piyasa yapacak birşey dediğiniz gibi...
Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
plesk panel sınırsız site , ücretsiz script veya wordpress iki üç düzenleme ve teslimat bu kadar
Yazmayı kolay doğru
Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tam tersine bir sohbette denk geldim geçenlerde garibim adama sade wordpress kurup 3 milyara kakalamışlar uyardım adamı dinlemedi beni üzüldüm ama kendisine.
Sitesine göre fiyat değişir yeri gelir 30 bin tl'ye de 100 bin tl'ye de site yapabilirsin.Önemli olan ne istendiği ve verdiğin garanti ve hizmet...
lifebrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 TL'sına web sitesi yaptıran bir insana 1.000 TL'lik web sitesi yapamazsın. Onun vizyonu bellidir çünkü.
Ta ki 250.00 TL'ye yaptırdığı web sitesinden zarar gördüğü ana kadar. Bu zararlar nedir? Domaine bir sene sonra 1.000 TL istemesi, tam mail kullanacakken maillerin çalışmaması , yapan arkadaşa ulaşamaması vb.
İşin sonunda zaten öyle oluyor .Sonra hem parası gidiyor hem de zamanı...