@vedase; Firması ile mutlaka görüşmelisiniz hocam, şuanda çok iyi bir kampanyaları var.
Ben 2. yıla geldim 2 sunucum aktif, daha evvelde 3-4 sunucu açtım kapadım kendilerinde hiç bir zaman uptime veya teknik sorunlar yaşamadım.