Değerli üyeler, ben burada kendim memnun kaldığım için konu açmak istedim, kişiyle iyi bir iletişimimiz oldu ve yardımcı oldu diğer konularda ben de bir müşteri sayılabileceğim için bir şey söyleyemem, ben kendi adıma konuşuyorum lütfen biraz sakin olmayı deneyebilir misiniz rica ediyorum ?