Rabbim gönlünüze göre versin. Fakat, görselleriniz gerçekten kötü olmuş. Ürün kendini belli etmiyor. Direk ürünü gösteren birşey olsa ve not gerekiyorsa açıklamaya veya resmin ufak bir yerine yapmanız daha sağlıklı olacaktır.
Ürünler henüz elime ulaşmadığı için mankenlerin fotoğraflarını düzenleyerek önden paylaştım. Tabii ki ürünler geldiğinde farklı bir konsept olacak. Teşekkürler.
Renkler hoş fakat görsellerde bi aksiyon olmadığı için tekrara düşüp sıkıcı olabilir.
Ürünler elime ulaştığında farklı bir konsepte geçeceğim. Pastel tonlardan başlayarak yavaş yavaş açıyorum renkleri daha da canlanacak sayın moderatörüm. Teşekkürler.