AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar. Gayet sade ve şık ayrıca lüks duruyor. Açıkcası beni tatmin etti. Ellerinize sağlık. İyi bir yaklaşım ve görsel şölen olmuş. Tebrikler.
Çok teşekkür ederim, hitap etmesine sevindim.