mehmetorl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görseller iç açıcı görünmüyor açıkçası rengi değiştirin derim teşşekürler.
Pastel tonlardan başlayarak yavaş yavaş açıyorum.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı duruyor, umarım istediğiniz etkileşimleri ve sonuçları alırsınız
Teşekkür ederim, çok sağ olun.

Degurechaff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
tasarımlarınızı biraz inceledim genellikle pembe şablon üzerine beyaz renk ile yapılmış. Elbette göze güzel gözüküyor ancak tasarımda aynı renkleri kullanmak sayfayı takibe almak isteyenleri sıkabilir. Zira pembe rengi sevmediği için bile iletişime geçmek istemeyen insanlar olabilir. Dünya büyük Şuan güzel ilerliyorsunuz bence ama tasarım çeşitliliğini arttırır iseniz yolunuz açık.
Evet doğru diyorsunuz, pastel tonlardan başlayarak yavaş yavaş açmayı planlıyorum tabii ki bu sabitlikte kalmayacak.

burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görsellerin renkleri ve tasarımlar başarılı. Ama şunu belirtmem gerekir ki ürünler çok ufak kalıyor. Giyim üzerine yapılan çalışmalarda ürünlerin sade bir şekilde sunulması daha doğru olur diye düşünüyorum. Mesela bir post’unuz ürün görseli iken ikincisi tasarım olabilir. Veya ufak dokunuşlar yapabilirsiniz ürün görsellerine. Bu şekilde ilgi çekici değil. Ek olarak ürün gruplarınız genç kesimlere hitap ediyorsa, daha canlı renkler kullanabilirsiniz. Başarılar diliyorum 🙏
Çok doğru bir değerlendirme fakat burada da açıkçası planlama şu şekilde yapıldı. Ürünler yurt dışından geldiği için yurt dışındaki ürün fotoğrafları üzerinde oynama yaparak paylaşıyorum. Bu da aslında ürünlerin ön tanıtımı gibi bir şey olmuş oluyor. Sonrasında geldiğinde ise profesyonel çekimler yaparak daha net bir şekilde tanıtımını yapacağım.

ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görseller moda sanatçısı butiğini aratmıyor. Umarım başarılı olursunuz 😊
Çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim.