Aşı ne %100 koruma sağlıyor ne de bulaşmayı önlüyor. Ne anladım ki ben bu işten.
Bulaşırsa ağır atlatacak veya ölecek olan ben değil miyim? (ki bu da herkes de aynı değil zaten) Ayrıca madem sen aşını oldun neden korkuyorsun? Aşının zorunlu olması insan haklarına aykırı. Ben öyle yada böyle bu virüse yakalanacaksam yan etkilerinin ne olacağını bilmediğim bir aşıyı neden olayım. Adamlar açık açık biz tüm dünyaya testleri tamamlanmamış aşıyı vuruyoruz ama ilerde yan etkileri olursa sen şunu imzala ki mahkemeye başvurma hakkında olmasın diyor.