acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
noreply mailinin şifresinde bir sorun vardır hocam, onu bir değiştirin. Site üzerinde de herhangi bir zararlı yazılım yoksa mail atmasının başka bir türlü yolu yok
CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hhbozlak,

Sunucu kiralık veya size ait ise sunucu / barındırma sağlayıcınız ile iletişime geçerek mail çıkış portunu kapattırın. Eğer size ait değil ise ancak bir sanal sunucu ise mail servisini sunucudan kaldırın ve yandex kurumsal mail kullanın scriptlerinizde.

İyi çalışmalar.
Teşekkürler dediklerinizi gerçekleştirdim, ne olacağını kontrol edeceğim ara ara. İyi forumlar dilerim