zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam korona olabilirsiniz ama hastaneye yatislari yuzde 90 azaltiyor ikinci dozu olanlar %100 azaltiyor aciklamalarina gore...bence burda yanlis yonlendirme yapiyorsunuz asi cozum degil diyerek sizin yazinizi okuyan bir kitle var ....
aşı çözüm değil aşı ağır atlatmayı önlüyor bunu sadece ben demiyorum. Tedbir her şeyden önde geliyor 2 senedir korona olmadım çünkü tedbire uydum ama aşı olduktan sonra dedim ki tatil yapacağım. hop korona oldum. Aşı dünyalar harikası bir olay değil grip aşısı gibi düşünüp yine tedbiri bırrakmamak gerekiyor demek istedim ben