asarım , kserimler havada uçuşmuş maşallah. Yine herkes devlet olmuş , yine herkes bilim adamı.Burada aşı olmayanlara laf atan %75i eminim ki dışarıda maske takmıyordur(Aşı oldum). KOMİK