bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam size kim gelip aşı %100 koruma veriyor dedi? Yada bunu nerden uydurma gereği duydunuz?
Aşı hastalığa yakalanma ihtimalinizi azaltıyor. Araştırmalara göre Biontech %90-96 arası bir koruma sağlıyor. Yani 100 kişiden 10'u aşı olsada hastalığa yakalanabilir. Bu 100 kişi neden maske takmasın? %100 bir koruması olan aşı olmamışlarken.
Kesinlikle yanlış düşünüyorsun. Ülkenin hepsi aşı olursa ozaman maske çıkarabilirsin,..
Tamam benım cümlemde ve fikrimde hatalar var kabul ediyorum dost.

Peki ülkemizin tamamı aşı olsa. Ve aşıya %100 garanti verilmiyorsa e yine o zaman maske kalkmaz.