Aşı olanlar neden maske takıyor ? Neden mekanlara girerken barkod okutuyor ? nasılda aşı oldular artık onlara güvenmeli toplumumuz.Yanlış mı düşünüyorum ?
Aşı olanlar maske takıyorsa o zaman aşının yetersiz olduğunu anlıyoruz değil mi ?
Hocam size kim gelip aşı %100 koruma veriyor dedi? Yada bunu nerden uydurma gereği duydunuz?
Aşı hastalığa yakalanma ihtimalinizi azaltıyor. Araştırmalara göre Biontech %90-96 arası bir koruma sağlıyor. Yani 100 kişiden 10'u aşı olsada hastalığa yakalanabilir. Bu 100 kişi neden maske takmasın? %100 bir koruması olan aşı olmamışlarken.
Kesinlikle yanlış düşünüyorsun. Ülkenin hepsi aşı olursa ozaman maske çıkarabilirsin,..
Aşı olmayıp hastalığı ağır geçirirsem ben geçiririm, ölürsem ben ölürüm. Aşının koruduğunu savunan ve aşı olan kişiler olmayana neden karışır ki? Asla anlamıyorum. Kardeşim koruyorsa, ol aşını korusun seni, milleti takma. Hafif atlatıyor diye aşı oluyorsan; aşını ol, hafif atlat yine laf etme. Kısacası KARIŞMA. Zaten mantık hatası var. Koruyor diye aşı olup da, olmayan neden laf edersin ki??
Senin ölmen bizi ilgilendirmiyor ölmek için aşı olmamayı seçtiğini savunabilirsin.
Ancak bir toprak parçaşı üstünde yaşıyorsun, hastalığa yakalanma ihtimalin yüksek bir şekilde geziyorsun. Belkide hastalığın şuan azalmamasının sebeplerinden birisiniz sizin gibi düşünenler.
Biz olmayan laf edeceğiz. Eğer sen toplu taşıma kullanmayacaksan, aşı olanların olduğu iş yerine gitmeyeceksen, evinden çıkmayacaksan aşı olmadan yaşa sorun yok. Ancak dışarıyla temasın olup aşı olmuyorsan, aşı olanların aşı olmasını anlamsız kılıyorsun.
Tamam benım cümlemde ve fikrimde hatalar var kabul ediyorum dost.
Peki ülkemizin tamamı aşı olsa. Ve aşıya %100 garanti verilmiyorsa e yine o zaman maske kalkmaz.
Belki de maske hastalığın tamamen sonu geldiğinde kalkacak onu kesin olarak bilemeyiz. Ben ülkede ki yetkililerin eylül ekim gibi maskeleri çıkarabiliriz belki dediği için böyle yazdım ama aşı olmamayı savunan kitle aşı olmadığı sürece o durumda hayal...