aşı olun arkadaşlar bencil davranmayın insanlar normal düzene geçmek için aşı oluyorlar.
yediğiniz her şeyde zaten kimyasal madde var eminim aşı gofret ve çikolatadan daha az zararlıdır.
Aşı olanlar neden maske takıyor ? Neden mekanlara girerken barkod okutuyor ? nasılda aşı oldular artık onlara güvenmeli toplumumuz.Yanlış mı düşünüyorum ?
Aşı olanlar maske takıyorsa o zaman aşının yetersiz olduğunu anlıyoruz değil mi ?