Aşı olmayıp hastalığı ağır geçirirsem ben geçiririm, ölürsem ben ölürüm. Aşının koruduğunu savunan ve aşı olan kişiler olmayana neden karışır ki? Asla anlamıyorum. Kardeşim koruyorsa, ol aşını korusun seni, milleti takma. Hafif atlatıyor diye aşı oluyorsan; aşını ol, hafif atlat yine laf etme. Kısacası KARIŞMA. Zaten mantık hatası var. Koruyor diye aşı olup da, olmayan neden laf edersin ki??