Konu
Aşı karşıtlarına kısıtlama getirilmeli
26-07-2021, 11:55:17
#71
fixeL
aşı olun arkadaşlar bencil davranmayın insanlar normal düzene geçmek için aşı oluyorlar.
yediğiniz her şeyde zaten kimyasal madde var eminim aşı gofret ve çikolatadan daha az zararlıdır.