DLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli dostlar Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun.

Oğlumuzu tekrar acile getirdik ve tekrar yatışı yapıldı 😔









SAKIN BİONTECH AŞISI VURULMAYIN!
Tekrar geçmiş olsun. Gerçekten çok üzücü bir durum, umarım kısa sürede eski sağlıklı günlerine kavuşur.