Değerli dostlar Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun.
Oğlumuzu tekrar acile getirdik ve tekrar yatışı yapıldı 😔
SAKIN BİONTECH AŞISI VURULMAYIN!
Tekrar geçmiş olsun. Gerçekten çok üzücü bir durum, umarım kısa sürede eski sağlıklı günlerine kavuşur.