Kafanı çıkarda dünyaya bak bakalım bizden aşı konusunda öndeki ülkelerde neler oluyor bu emperyalist sistemde aşıyı hemen olmak neden gereklilikmiş gibi dayatılıyor çünkü yetişmeleri gerek daha varyantlar çıkacak onlara da aşılar tasarlanacak evet aşı olmayanlar varyant yapıyor diye bir düşünce var belki de aşı olanların antikorlarına karşı virüs değişim gösteriyordur böyle de bir görüş var şimdi bu ikilemler varken nisan ayında aşıyı 16+ tüm nüfusu aşılayan İsrail neden geri maskeleri takti.(bir düşün) Aşı mı sözde aşı , koruyor mu yoksa antikor seviyeni yükseltip durup sana zarar mı veriyor 1doz 2doz 3doz 4doz sonu olmayan bir döngüye neden girelim öncelikle tek doza inecek ve bana hastalığı bulaştırmayacak bir gerçek aşıya okeyim ve bekliyorum bunun için insanın özlük haklarından mahrum edemezsiniz, insanın yaşama hürriyetinden mahrum bırakamazsınız, insanın düşünce hürriyetine karışamazsınız.