biotech aşı oldum ve şuan koronayım

aşı Kesin bir çözüm değil dostlar. Aşılanınca Hadi maskesiz gezelim dersek abd gibi yine aptala bağlarız
Hocam korona olabilirsiniz ama hastaneye yatislari yuzde 90 azaltiyor ikinci dozu olanlar %100 azaltiyor aciklamalarina gore...bence burda yanlis yonlendirme yapiyorsunuz asi cozum degil diyerek sizin yazinizi okuyan bir kitle var ....