Polemiğe girmeyin arkadaşlar, ilk emir "OKU" .... araştırın biraz lütfen.
Şurada fikir savunurken bakıyorum konu ne olursa olsun kanlı bıçaklı olup hep birbirinizi kırıyorsunuz.
Çok yazık ve üzücü, bu kadar paylaşılmaz ne var, herkes fikrini beyan eder ama bu kadar çok abartı fikir savunuculuğu korkutucu...

Lütfen konular ne olursa olsun iki karşı taraf artık birbiriyle sürekli kavga düzeyinde tartışmasın...