Aşının faydasını gözümle görene kadar bende aşı karşıtıydım. Korona olan 3 akrabamdan sadece biri 3 doz aşı oldu ve grip gibi atlattı. Diğer ikisi ise çok zor atlattı. Aynı durum farklı bir kaç tanıdığımda da gerçekleşti. Evet aşı kesin bir çözüm değil ama daha hafif atlatmamızı sağlayan, daha az korkmamızı sağlayan bir etken. O yüzden aşı olma kararı aldım.