Kesinlikle Katılmıyorum Aşı olupda vefat eden 3 tanıdığım mevcut. Bünyeden bünyeye değişiyor belkide vefat edeceklerdi aşı bahane oldu bilemiyorum ama en az aşı 2 senesini doldurmadan Riskli bence kobay değilim sonuçta. Kısıtlama gelmelimi bişi diemem gelebilirde gerekirse gitmeyiz sosyal alanlara marketlere avmlere vs. ancak özgürlüğümüzü kısıtlarkende ihtiyaçlarımızı karşılamak zorundalar..