emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok tatlı ve çok işlevsel duruyor peki mobilde nasıl olacak ki?
Teşekkürler. Facebook messenger şeklinde site içinde yapılabilir

tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam canınız sıkılmasın benim phpde çözemediğim hatam var ona bakalım 😂😂
Frontendciyim maalesef phpden pek anlamam