AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sagopa Kajmer Ateşten Gömlek, ama sigara içmiyorum. Sadece eskiden beridir anılarımdadır bu şarkı. 😔
az mı giydik be hocam o ateşten gömlekleri....