umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş ortamından kurtuldum. tedx konuşmaları seyrettim. çalışmayı öğrendim.
Evet çok etkili videolar var , gerçekten ilhan verici.

Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel gelişim kitaplarından uzak durmaya karar verdikten sonra gelişmeye başladım.
buda iyidi )

orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olursa olsun; imkanların iyiliğine ve kötülüğüne aldırmaksızın ufak veya büyük hareketlerle kendini geliştirmeye odaklanmalı insan. Buraya kısa ama etkili bir reels bırakıyorum

https://www.instagram.com/reel/CRtPq...dium=copy_link
Baya iyi teşekkürler

Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ezel dizisini izlemem yeterli oldu
Aklıma şu söz geldi "Eyşanlar ölmez şekil değiştirir."

Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fight club hayatımı değiştirdi diyebilirim
Teşekkürler

Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu konuda bence yapmanız gereken tek şey kitap okutmaktır özellükle doğan cüceloğlu , beyhan budak gibi kitapları almanızı öneririm
Teşekkür ederim hocam , aslında kitap okumayı alışkanlık haline getirmek lazım. Gelişim için bire bir.