Doğu'da askerlik yaptım.
+100 askerin aynı anda sorumluluğunu aldım.
Komando eğitimi aldım.
Kısacası Askerlik bende ciddi bir özgüven artışı sağladı, bu da kişisel gelişimimi olumlu yönde etkiledi.
İngilizce öğrendim, bu bile bu kadar geliştirmedi.