Kapanma olacağını hiç sanmıyorum. Olası bir kapanma maddi manevi tüm dengeleri bozar.
Bence aşılı - Aşısız kısıtlaması olabilir sosyal hayatta
Kapanma olacak vakaları düşürmenin başka bir yolu yok.
Turizm sezonun bitmesi ile birlikte o vaka sayılarındaki artış patlayacak yavaş yavaş arttırılıyor şimdi

(Kontrol denetleme falanda yok...)
Bu virüs için aşı çare değil ! Minicik bir önlem sadece, oda her an çıkacak yeni bir varyanta kadar... ( Hastanede yatan herkesi siz aşısız olarak düşünüyorsunuz ama öyle değil

)
Sonuç olarak bu hastalığın henüz bir ilacı yok o ilaç ortaya çıkana kadar tek çözüm maske, mesafe, temizlik...