IgraLAB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam özellikle bilgisayar parçalarını sıfır fiyatından satamazsın genelde %60 fiyatına satabilirsin o da aldığın yıla bağlı 2 yıl önceki donanımlar olduğu için bu donanımların fiyatları düşüyor, sizin 0 olarak biçtiğiniz fiyatlara şuanda daha iyi donanımlar satılıyor o yüzden sıfır fiyatını baz alırsanız yanlış ilerlersiniz.

yukarıdaki arkadaşın dediği gibi 6-7k civarı eder.
Haklısınız sanırım ekran kartını 3.000 den sayıca diğer tüm parçaların sıfır fiyatının yarısını aldım 6200 tl civarı bir para yapıyor sanırım 5.5-6.5 arası bir fiyata satılabilir. 5 biraz ucuz 6 da hakkı gibi duruyor.