Anlamsız tepkiler bunlar. Bu duruma tepki vereceğinize keşke binlerce ülkeye gelen herhangi bir test vs istenmeyen turistlere verseniz. Keşke elini kolunu sallaya sallaya gezen Suriyelilere verseniz. Keşke yol geçen hanı olan bu ülkeye giren Afkanlara tepki verseniz. O kadar virüsü bulaştıracak etken varken aşı olmayan ve bu ülke sınırları içerisinde yaşayan insanlar mı sorun?