taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşı olmayıpta
antikor testi yaptıran varmı acaba
arkadaşım aşı olmadan antikor testi yaptı ve çıktı, korona olmadı yani olduğunu hissetmedi ancak geçirmiş bilmeden.

KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki doz oldum da aşının çok faydalı olduğunu düşünmüyorum.
Belki ağır bir şekilde geçirilmesini önlüyordur, onun dışında yan etkilerini bilmiyoruz bile.
aynen katılıyorum aşı oldum halde şuan korona pozitifim 3.gün karantinadayım ancak belkide daha ağır atlatacağım hastalı sadece tat koku ve öksürük ile atlatıyorum tabi içi bilemeyiz içte belki çürütüyor beni