Yarın Devlet tutsa ailecek tüm fertleri aşı olan tüm hanelere otomobil hediye ediyoruz vs böyle etkili bir vaadde bulunsa, o aşı karşıtıyim diye mangalda kül bırakmayanlar aşı kuyruğunda birbirini çiğner önce ben olacağım diye. Herşey kişisel menfaat tabii. Adam 20 yaşında nasılsa genç sağlıklı, bulaşsa da hafif atlatırım ne aşı olacam kafasında ama bilmiyor ki belki de bulaştırıp dedesinin nenesinin katili olacak.