Aşı için söylenen şey covid olduğunuzda üreteceği antikor sayesinde çok daha hafif atlatmanız. Aşı %100 önlüyor denilmiyor ayakta tedavi olacak şekilde atlatıyorsunuz. Zaten aşı olanların rahatlığı çok yanlış, aşı oldum deyip maske takmayan kafasına göre takılan çok insan var. Malum havalar yaz ne olursa olsun insanlar engellenemiyor çünkü herkes bunaldı. Birde bunun üzerine telefonlara evde kal mesajları gelmiş insanlar dahada inat yapıp dışarı çıkıyor. Bu meretin ilacı bulunmadığı sürece daha en az 3 - 4 sene sürecek.