Aşı olanlar bu virüse yakalanmaz, ölmez denilmiyor.

Aşı olanların bu lanet virüsü ''daha hafif atlatma olasılığının yüksek olduğu'' söyleniyor.

Ben aşı oldum, maskeye gerek yok gezeyim tozayım ona buna bulaştırayım değil yani olay.. Dikkat ediyorum, bu dönemlerde maskeler takılmıyor artık. Aşı oldum rahatım havası var nedense.

Ben aşı olmayacağım, ölürsem de ben ölürüm demek hiç değil esasında. Bulaştırdığınız her kişi için vicdani sorumluluğunuz vardır.

Ama hala bir inattır gidiyor ne hikmetse.

Ben eve kapanacağım, her türlü tedbire uyacağım, dezenfektan vs için bir ton masraf yapacağım ama bazı benciller nedeniyle bu pandemi süreci bu gidişle hiç bitmeyecek gibi olacak ve ben sakin kalacağım? Yok öyle bir dünya..

Az okuyun, az araştırın (oradan buradan duyulanlarla hareket etmeyin) ve mümkünse lütfen ama lütfen azıcık vicdan sahibi olun.