Merhabalar,
Bu tarz tanışmaların öncüsü olan "
R10" hayatımıza girdiği için eminim hepimiz mutluyuzdur.
Keza yüz yüze görüşme imkanım olmasa da, r10'un aracılığı ile bir çok insanla tanışma fırsatı yakaladım.
En güzel sohbet ve dostlukların da en az ticaret kadar önemli olduğunu düşünüyor,
İyi forumlar diliyorum.