Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 16:33:02
#9
Felix
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kadıköy'e gel,gelirim 😅
Imkanı yok.. 10kg çantayla geçemem oraya..