Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 16:26:51
#6
SelimD
hemen geçecekmişsin bir dahaki sefer gelirim kısmetse. İyi eğlenceler hocam.