Konu
Beşiktaş'a gelene kahve ve tatlı ısmarlıyorum..
25-07-2021, 16:22:20
#1
Felix
Beşiktaşa gitmeye bahane arıyorum.. var mı bana eslik edebilecek?
Bir iş üzerinde çalışıyorum kafa dağıtmam lazım biraz kahve içip tanışmış oluruz hemde bana eşlik etmiş olur