Beşiktaşa gitmeye bahane arıyorum.. var mı bana eslik edebilecek?

Bir iş üzerinde çalışıyorum kafa dağıtmam lazım biraz kahve içip tanışmış oluruz hemde bana eşlik etmiş olur