Yağ yakmanın en hızlı ve verimli yolu intermittant fasting.
Nisan ayından beri 22 kilo verdim. Hem de ödem atmak için hiç uğraşmadan.
Ben 3 hafta 20saat/4saat uyguluyorum.
Ay sonundaki 1 hafta da 48 saatte tek öğün yiyorum.

Sen 20 saat açlık 4 saat yemek uygulayabilirsin.
20 saat hiç bir şey yeme, hiç kalori alma, yoğurt meyve yeşillik hiç bir şey yeme ve bol su iç

Mesela sabah 10 da kahvaltı yap, öğlen 2'de öğle yemeği ye ve akşam yemeği yeme.
4 saat yemek yiyorum diye de 20 saatlik açlığın acısını çıkarma 2 yumurtalı omlet biraz peynir zeytin domates salatalık yeşillik söğüş ve bir iki ceviz kahvaltıya yeter.
öğlen yemeğinde de ızgara tavuk ya da yağsız et ile bol yeşil salata tüketebilirsin.
Her gün sütsüz şekersiz 2 fincan kahve iç.

İşlemi hızlandırmak için her gün en az 5km ideali 10km yürüyüş yapmaya çalış.

Ödem atmak için hergün lahana ve saplarıyla maydonoz tüket.
Ya da içine lahana ve saplarıyla maydonoz atarak smoothie hazırlayıp iç.

Ama hepsinden önemlisi bir doktora görünüp eksik vitamin mineral hormon var mı baktır.
Ve bir uzman görüğü al.