Beautify olması lazımdı eklentinin adı çok kullanışlı, liveserver kullanıyorum bir de.


PHP çalışıyorsanız kesinlikle phpstorm tavsiye ederim, ücretli ama edu mailiniz varsa ya da öğrenci bir arkadaşınızın varsa ücretsiz oluyor