caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızılay Adnan Ötüken kütüphanesi baya iyi. İnternet varmı tam emin değilim ama birçok öğrenci sürekli orda ders çalışıyorlar. Ben sadece kitap almak için gidiyorum ders çalıştıkları alana hiç girmedim ama vardır illaki intenet diye düşünüyorum
teşekkür ederim. İlk fırsatta gideceğim. Önceliğim metroyla tek hatta gidebilecek yerler olduğu için orası güzel bir seçenek oldu. Bu hafta içerisinde sizde giderseniz eğer buraya yazabilir misiniz, internet var mı diye?