Millet Kütüphanesi çok konforlu güzel bir kütüphane, toplu taşımayla gittim ben de 1 aya yakın. Rahatça oturabildim, interneti kullanabildim. Ücretsiz şekilde çayımı, kahvemi de içebiliyordum.
teşekkürler hocam, deneme amaçlı birkaç kez gidicem. Oraya karşı tek çekincem malesef ulaşım.